W chwili obecnej z BLIKa mogą korzystać użytkownicy aplikacji mobilnej Mazovia Bank Mobile posiadający dostęp do rachunku osobistego MojeKONTO lub firmowego BiznesKONTO lub rolniczego AgroKONTO. Rachunki muszą być prowadzone w PLN. Dostęp do usługi BLIK w rachunku BiznesKONTO jest możliwy wyłącznie dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, wykonujących wolny zawód oraz spółek cywilnych.
Po zalogowaniu w aplikacji mobilnej pojawi się szare logo BLIKa.
Aby dokonać aktywacji usługi należy w dolnej części ekranu kliknij w ikonę "Ustawienia".
W menu "Ustawienia" kliknij w ikonę BLIK.
Aktywuj pole Włączony.
Jeżeli chcesz aby razem z kodem BLIK zostały zaprezentowane również wolne środki na rachunku aktywuj pole "Pokaż dostępne środki na ekranie z kodem BLIK".
Wybierz rachunek do obciążenia płatnościami BLIK.
Aktywuj pole zapoznania się z Regulaminem.
Kliknij przycisk Zapisz.
Potwierdź aktywację PINem i kliknij przycisk Zatwierdź.
System poinformuje o przyjęciu dyspozycji.
Po krótkiej chwili usługa BLIK będzie aktywna.
Kliknij w ikonę BLIK aby wygenerować kod jednorazowy.
Podobnie jak przy kartach płatniczych Bank stosuje trzy rodzaje limitów dla usługi BLIK - wypłata gotówki w bankomatach 1000 zł, płatność bezgotówkowa w sklepach stacjonarnych 1000 zł, płatność bezgotówkowa w sklepach internetowych 1000 zł). Każdy z tych limitów możesz zwiększyć do maksymalnej kwoty 2000 zł. Zmiany limitów dokonasz w bankowości internetowej.