Aktualności|Przydatne dokumenty|Placówki|Bankomaty|Kursy walut
 
W trosce o zdrowie Państwa i naszych Pracowników wprowadziliśmy zamiany w obsłudze Klientów. Pomiędzy godz. 10.00 a 12.00 w placówkach naszego Banku obsługujemy tylko osoby powyżej 65-go roku życia. W tym czasie nie będziemy obsługiwać pozostałych Klientów. Osoby poniżej 65. roku życia zapraszamy również w pozostałych godzinach pracy naszych placówek.

Wewnątrz placówki może przebywać ograniczona liczba Klientów w zależności od liczby stanowisk obsługi w danej placówce.

W przypadku wizyty w placówce prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości 2 metrów od pozostałych Klientów.

Zachęcamy do ograniczenia wizyt w placówkach Banku i wykonywania przelewów oraz innych operacji bankowych w domu z użyciem bankowości internetowej.


Informujemy o okresowej zmianie godzin pracy naszych placówek:

Centrala, ul. Pijarska 25, Góra Kalwaria
w okresie od 16.03.2020 do odwołania będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 16:00

Punkt Kasowy w Ratuszu, ul. Ratuszowa 1, Góra Kalwaria
w okresie od 16.03.2020 do odwołania będzie nieczynny

Filia w Józefosławiu, ul. Geodetów 23, Józefosław
w okresie od 16.03.2020 do odwołania będzie nieczynna

Filia w Sobieniach-Jeziorach, ul. Piwonińska 46, Sobienie-Jeziory
w okresie od 06.04.2020 do odwołania będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00
Strona główna>BANKOWOŚĆ ELEKTRONICZNA>Aplikacja mobilna

mobilne_wygodna_szybka_bezpieczna.png

google_play_icon.png       app-store-icon.png

mobile02.png

                                                                                                                                                                                                                                                                                   

mobilne_wybrane_funkcje.png

                                                                                                                                                                                                                                                                                   

 

Kliknij poniżej w pytanie aby rozwinąć odpowiedź:
Jak aktywować aplikację mobilną ?

Jak włączyć logowanie Touch ID lub Face ID ?
(tylko dla urządzeń posiadających taką funkcjonalność)

Jak włączyć prezentowanie wolnych środków i danych o ostatniej operacji bez potrzeby logowania ?

                                                                                                                                                                                                                                                                                   

 

Przydatne dokumenty:
acrobat_pdf.png
 Instrukcja użytkownika aplikacji Mazovia Bank mobile
Otwarcie powyższych dokumentów wymaga oprogramowania Adobe Reader, który można bezpłatnie pobrać klikając w ikonę   getadobereadericon.jpg
 RSSRSSOceń nas|Kontakt

©2020 Mazovia Bank Spółdzielczy. Korzystając z serwisu akceptujesz regulamin. design by ADV